igår å idag i text å bilder

eller a, ska försöka klämma i någon bild ifrån gårdagen om det hinns med.. sedan vette sjutton om jag ens orkade ta med mig kameran på dagens äventyr, hehe. menmen, igår så drog jag å linnda till stan efter skolan, träffade en massa goa typer. sedan framåt kvällen drog vi upp till fritidsgården å mötte upp martina där, dags för repning med bandet igen, hehe. a, det var min gårdag det. idag har vi tränat i aulan inför morgondagens "uppträdande" kan fortfarnade inte japans nationalsång, hjälp asså! men detta ska nog gå bra ska ni se  vi hade även engelska prov idag, ush å fy.. men tror att det gick rätt så bra! får ju hoppas på ett G åtminstone, hehe. efter skolan idag så drog jag hem till mig å degade. runt fem tiden kom albin å hämtade mig på sin moppe så åkte vi ner till stan, var tänkt att jag skulle få solat å tittat efter hårfärg. tror att det blir kastanjebrunt hår jag ska sattsa på, men vi får som sagt se på detta.. när det var time för mig att hoppa in i solariumet så kommer jonte å oskar också å ska joina oss, trevligt trevligt. ligger ja där å solar i sådär tjugo minuter. inte så länge, men det tyckte det räckte. satt albin där inne med mig å höll mig sällskap, hihi snällt av han asså. fast inte lika snällt när han skulle spruta vatten på mig.. men jaja. sen drog vi till hemmakväll, å sen skulle vi käka lite. sen åkte vi hem till albin. vi mötte upp erik, (sångfågeln) på vägen så han följde också med! toppen  sedan körde albin hem mig senare på kvällen, det tackar å bockar vi för, hehe. men nu blir det sängen måste få i mig min så kallade skönhetssömn. sleep tight ♥

bilderna kommer på dirren imorgon bitti, orkar inte nu. deckar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0