sluta hoppa

känner att min statistik hoppar upp å ner lite väl mycket? sluta upp med detta läs min "intressanta" blogg regelbundet istället, haha. i alla fall, vart i skolan idag..inget intressant å tillägga? hepp. efter skolan idag så följde linnda med mig hem vi tittade på en film ifrån talanger på scen när vi gick i feman. hahaha herre min gud sicka tider! jag var "punkare" på den tiden.. kan ni tänka er? haha rätt så nice  sen så kom henke å erik å plingade på dörren så då stog vi å tjötade med dom ett tag. dom e sånna dyker upp som gubben i lådan. hehe. sen så kom martina runt sju tiden då drog vi bortåt mot fritidsgården å drog ner i spelrummet för å repa med vårat band. fan vad härligt å börja spela igen asså. jag spelade ju i band för några år sedan, då spelade jag gitarr å sjöng. men sen la jag av med det, men nu är vi igång igen å den här gången spelar jag bas å sjunger, linnda spelar gitarr å sjunger å martina spelar trummor. haha kanske kommer någon video någon gång på när vi spelar, får se på det  lite bilder från idag kommer i alla fall! ikväll var jag även hos pappi en stund å då blev det bestämt att ja å linnda drar till stockholm över jul i år hos mina kusiner, ska bli riktigt toppen! men nog om detta, nu e jag alldeles för trött å klockan e alldeles för mycket så nu blir det bedtime. höres imorgon ♥

warning










Kommentarer
Postat av: andrea

sv: haha dom e ju föööör snygga :D känner sig ju som ett monster i dom! fick några tyskar på ett kafé att asgarva åt mig när jag stoppade in dom!

2010-09-22 @ 19:49:20
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0