städar *suck*

fan asså känner att jag e proffs på att städa..mjo. det e precis vad jag gör nu i alla fall! städar hela jäkla övervåningen, dammsugar å dammar *suck* ahja, ja får ju betalt för skiten så, tummen upp på't. tidigare idag har jag vart med linnda svarta mössan ni vet, henke, kiffe, albin å jonte  vi var hemma hos albin å softade å tog det riktigt för jävla chill. var ju egenltigen tänkt att jag skulle vart med julia idag men fick inte tag på den tösen. men så kan det ju vara ibland. nu är det i alla fall en arg å trött nathalie som sitter här å printar ner sin dag i små ord.. varför på detta humör? det behöver ni inte veta  påväg å bli sjuk e jag också.. men mamma har drogat mig med en massa c-vitamins tabletter å proppat i mig lök som tydligen ska hjälpa? ahja nu måste jag då fortsätta å städa i alla fall.. ha det gatt så hörs vi när vi hörs!

peace out ♥


Kommentarer
Postat av: sejla

sv:jävlaaaaar asså, sicken otur vi har ällee????+++++??????+++?+?

men du dit bajs lägg upp svaren på frågestundeeeeeen :D

2010-09-03 @ 15:52:47
URL: http://sejlaahmetovic.blogg.se/
Postat av: emelie

ah precis :D vad ska du göra i helgen då?

2010-09-03 @ 17:06:02
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0