sugen på nytt

jag e så sugen på nytt här på bloggen! jag vet precis hur jag vill ha det men det vettefan hur man grejar asså! nästan allting vill jag göra om.. ändra menyn, design, å bredden på texten å rubriken, maby ny header å ja det är en massa grejs med andra ord! så om det e någon som kanske råkar ha någon dåld talang i detta med att greja bloggar så får ni gärna hjälpa mig om det nu e så. i alla fall idag har det ju vart skola då som vanligt. kul kul *host*. efter skolan drog jag mig hemåt för att packa lite å så, för nu sitter jag här hos min pappi å ska sova hos han veckan ut.. i alla fall ikväll har jag vart med albin, kiffe, henke å måns  var albin å måns så snälla så dom körde hem mig eller a albin körde måns åkte efter. men i alla fall, så duktig som jag e så glömmer jag min data så sen vid tio tiden får jag lunka tillbaka hem till min mammi å hämta datan. men då träffar jag jonte borg på vägen hem så då fick man åtminstone lite sällskap  å nu sitter man här å har precis nördat in alla engelska glosor som vi har tills imorgon ! nu måste jag fortsätta å tjocka mig med chips å dipp. gillas.

peace out ♥
dagens outfit.
"magtopp" - bikbok
jeans - clothes for her


måns eller henke tog bilden antagligen.. haha kiffe ser ut som en död fisk  





Kommentarer
Postat av: maja

får du ha killar hemma hos dig? O.o

2010-09-08 @ 19:04:49
Postat av: keff

sexig röv också ;$

2010-09-08 @ 23:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0