träningsvärk, sicken klenis jag e

nu ligger jag här, å har världens träningsvärk! sicken klenis jag e asså.. men har ju fan inte tränat på hela sommaren, men igår drog det igång igen  å ikväll har jag haft min andra dansträning, street dance, fan vad saknat det har vart asså. vi har vannessa som danslärare i street dance detta året, hon e verkligen toppen enligt mig ! fast det suger verkligen att vi ska ha träning på en fredag från klockan sex till klockan sju. liksom vem pallar träna på en fredagkväll? i alla fall ikväll efter träningen åkte jag direkt hem till simon å sofie.  så kom jag hem runt tio tiden å nu sitter jag här ska nog snart slagga trorja.. albin kommer ju till mig redan vid ett tiden imorgon, så ska försöka vara pigg då, haha. hoppas ni får en go helg!

peace out ♥
ja å linnda på väg från träninge, in tha puss buss.



Kommentarer
Postat av: Anonym

.D

2010-09-11 @ 11:57:55
URL: http://priyan.blogg.se/
Postat av: linnda

sv: HAHAHAHHAHA så jävla grym jag svär ;c

2010-09-11 @ 21:40:50
URL: http://linndasshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0