you are the one and only

anonym om nathalie taby är bäst..:
kan du inte lägga ut bilder på de du köpte i gbg?

svar: jo det ska ja ta å göra! imorgon finns bilder på det jag köpt här på min blogg så ta en titt då

_____________________________________________________________________

fredagsmys, kvällen spänderades med goe grabbarna  albin, jonte, marcus, erik å kiffe! vi var hemma hos albin å hade riktigt freagsmys, hehe. käkade lite gott å hade det riktigt great. sedan framåt elva tiden eller något så körde albin å kiffe hem mig. å då skulle ju självklart kiffe försöka å köra upp i skogen med moppen in på grannens tomt å grejer.. toppen om min granne vaknat, han hade blivit helt knäpp asså. i alla fall, tidigare idag har jag vart med henke  träffade honom på opalen någon gång på eftermiddagen, vi tog oss en promenix till skogslyckan å var där å degade för det mästa. fick även låna hans gosiga tröja där ett tag, asså det e helt sjukt vad jag diggar killars clothes, haha  men nu så blir det att gosa ner mig under mitt störtsköna duntäcke å sova riktigt hårt! imorgon ska jag då sova ut så det blir smisk på rompen för den som väcker mig imorgon säger ja då bara! fast ska vara på sund kl 2.. fast jag hinner förhoppningsvis vakna innan dess, hehe. å med detta säger jag, godnight sunshines ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0