16/4

hey everyone ! nu har jag precis tagit mig hem till min mamma, och ska alldeles strax ta tag i lite grejer här hemma. med andra ord blir det nog mest så att jag är hemma under dagen och grejar med lite have to do stuffs. senare ikväll ska jag grilla och ha årets första dopp med goingar, inte riktigt spikat ännu vilka som hänger på oss men grymt kommer det att bli. efter det sover jag hos albin och myser med honom. men det blir endå något mer inlägg under dagen...

går kvällen var grym ! var egentligen så att vi skulle till skeppan men det blev ändrade planer i sista minuten så det var bara för mig att följa med dom andra till en på tureborg. det var mest en chill fest så det var riktigt gött. sen vid halv 11 så körde albin hem mig, så go e han min kille asså. det var väl rätt så kortfattat om går kvällen... inte något mer å tillägga. så bye for now my friends ♥

fick även en till fråga angående min klänning som jag kanske ska ha på konfirmationen... jag har skrivit det förr men skriver det igen, den finns på mq och kostar 600 :-

en bild på mig från igår ba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0