8 månader ♥

8 månader nu tillsammans med min fina pojkvän. finns inte ord som beskriver den killen, helt underbar är han. jag är så glad att just jag har chansen att kalla honom för min pojkvän. för det är just det han är min.

-jag älskar dig albin samuelsson ♥


det blev så igår att jag blev lite för rastlös efter att jag hade myst lite med familjen framför tvn med ost och kex så jag drog en promenad bort till linnda istället. skit mysigt vill jag meddela. så där tillbringade jag natten också, lika bra. vaknade vi imorse å så vid halv ett tiden drog jag mig hemmåt mot min älskling. mös vi lite med varandra, så sjukt underbart att vara med den killen asså...helt sjukt. drog vi iallafall moppen ner till trafik skolan där jag skulle boka tid för mitt slutprov. så den 16 maj ska jag ha mitt slutprov, så nu gäller det att plugga som bara den så jag får mitt kör kort !! iallafall, efter vi hade fixat det så drog vi till mc'donalds och käkade lite. sen så kom linnda, nils och fredrik och satte sig så tjötade man lite med dom och sedan så åkte jag och linnda till torp. var tänkt att jag skulle leta skor och klänning till konfirmationen men det gick ju sådär... hittade inget alls. men men jag får leta vidare helt enkelt. följde linnda med mig hem efter det, så nu ikväll har vi bara chillat osv. drog en liten promenix förut bort till ica, go drick youghurt ♥ haha men nu så ska jag nog avsluta här faktiskt, måste ju tagga inför skolan imorgon...inte något vidare faktiskt. men lovet har iallafall vart awesome så sjukt härligt har jag haft det! men vi hörs mer imorgon, bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0