du är bäst men du var bättre förr

åå så underbar dag ! solen har gassat på riktigt ordentligt, 29 grader i solen var det minnsan i morse när jag kollade på termometern i trädgården.. så jag satte mig ute i solen och gottade i mig en god frulle. sedan vid kvart över 11 hade jag körlektion i stads trafik, gick väldigt bra förutom en liten händelse som hände men ingen skadades som tur var haha. sen så hade jag en timma och 45 minuter på mig innan min andra och sista körlektion på landsväg skulle börja, så då drog jag runt och softade lite med robin och jonte. sen vid kvart över två till halv fyra hade jag min sista körlektion på landsväg vilket gick kanon! efter det mötte jag upp nathalie och cajsa på coffé roomer, himla mysigt. drog vi och köpte glass och drog en härlig promenad i solen. men sedan blev vi sugna på jordgubbar så då köpte vi det och satte oss på en brygga vid hamnen och mumsade i oss det i solen. årets första dag som jag gick omkring barbent också. så jävla underbart asså ! när dom drog vid fem tiden så chillade jag vidare med linnda och sara.

och nu ikväll har jag vart på bjursjön och grillat med albin, erik och henke. verkligen vart en helt underbar dag och kväll ! allt känns bara så himla bra! vid halv tio tiden så körde albin hem mig till linnda, så nu sitter jag hemma hos linnda och sover här ikväll, mysigt ! men nu ska vi göra annat så puss ♥

lite bilder från grillningen på bjursjön ikväll













Kommentarer
Postat av: denbesta

jag måste bara fråga dig en sak, är det Erik edh?

2011-04-20 @ 18:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0