en dag kommer du vakna upp och inse hur mycket du älskade henne medans hon kommer att vakna upp bredvid killen som redan visste det

nu måste jag egentligen sätta lite fart här, ska nämligen iväg alldeles strax och övnings köra ! min första körlektion är på onsdag så känner att jag vill känna mig lite säkrare på detta med konera och olika manövringar osv, så detta blir allt bra ! :) efter det så får vi se vad jag hittar på... kanske finns någon söt person som vill träffa mig. albin ska jag iallafall träffa senare ikväll då jag även sover hos min älskling. imorgon bär det av till göteborg för våran del så jag vet inte riktigt hur uppdatering kommer att bli men jag ska försöka att mobil blogga och även fixa några tidinställda inlägg så ni får något å glo på ! men nu så måste jag sätta fart här. in hurry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0