härlig vår kväll

nu är jag hemma efter en väldigt go kväll! i eftermiddags efter att kalaset var slut så hörde jag av mig till martina och undrade om inte hon hade lust och hitta på något under kvällen så då bestämde vi oss för att ses osv. först satte jag mig och gjorde klart all moppe teori, oh my god vad skönt det känns att ha det avklarat !! nu måste jag bara banka in detta så jag kan det till slutprovet som jag ska boka tid för på tisdag. anyway, efter det så hoppade jag på 3an och så åkte vi till skeppan, vi drog en så härlig promenad längs strandpromenad och bort till landbadet där vi satte oss vid havet och sen tillbaka, medans det var solnedgång, så himla vackert. vi missade bussen tillbaka så vi bestämde oss för att gå tillbaka till stan istället. men det var så gott väder och så hade vi så mycket å prata om så det var bara härligt. vi var så sugan på pizza så vi köpte med oss det och satte oss ute på en bänk och mumsade i oss det haha. efter det drog vi oss bort mot kampenhof för att hinna med en buss som skulle gå halv tio, den hann vi med också. vi mötte även anton där som hade vart och tatuerat sig, jävligt nice asså, man blev ju inte lite sugen då ne ne ! well, det har iallafall vart en grymt härligt kväll, känndes precis som om det vore en sån där go sommarkväll! gick ute i en av mina shortsdressar och jag frös inte, lite kyligt blev det kanske den senaste kvarten men annars så var det bara härligt ! men nu så har jag nog inget mer på hjärtat så vi höres och synes mer imorgon istället. puss ♥

två snabba bilder på martina från ikväll





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0