i am in love with this feeling

fråga;hur gör du för att benen inte ska bli prickiga efter rakning haha?

svar; jag har faktiskt aldrig haft problem med att få dessa röda prickar som många brukar få efter rakning.. men det kanske kan bero på att jag använder en "lady schaver" kanske det heter haha, det är iallafall rakhyvel och tvål tillsammans ungefär, så jag bara spolar den under vatten och sedan börjar jag raka så kommer allt på en och samma gång ungefär, jag tycker iallafall att det blir bra resultat och jag slipper dom röda prickarna! bra va ? ;)

fråga;bild nummer 4 och 5. Vadå världens finaste? :O

svar; tack så mycket ! jag blir själv alldeles varm i kroppen när jag kollar på dom bilderna ♥


just nu är det solnedgång utanför mitt fönster och jag vill bara ut och fånga kvällen ! inte lust å sitta inne ikväll inte men det verkar som att alla är upptagna ikväll av sitt eget, så det får väl bli mys hemma med familjen om inte något annat dyker upp. men det kan vara skönt med en hemma kväll också, inte blivit en enda hemma kväll under lovet än så länge så. annars idag så har jag vart på konfirmations träff mellan kl 10-16, segt tycker jag allt men men. efter att det slutade så har jag väl inte gjort något specielt egentligen... har gjort klart min uppgift inför våran fristudiedag imorgon, så det känns gött. har jag hela dagen framför mig imorgon att göra lite vad jag vill istället. lika bra. men nu så hade jag tänkt att ta mig ut på en go promenad medans det är ljust ute, alltid lika härligt. så vi höres och synes mer imorgon ♥

en bild på en bikini som jag beställde i förigår


sen behöver jag även hjälp med vilken av dessa klänningar som jag ska beställa
1.                                                                2.

Kommentarer
Postat av: ilaf yassin

Om jag ska vara ärlig, passar du i båda! :) <3

2011-05-01 @ 21:23:41
URL: http://ilafyassin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0