i was watching you walk your steps

ikväll var det som säkert de flästa vet vår fest på mollön så där var jag en stund. drog dit med nathalie och evelina och självklart var det en jävla massa där. dock var jag tvungen att dra rätt så tidigt för evelina skulle hem och då följde jag med henne osv. så lite segt det men men det kommer fler tillfällen. så då myste vi lite hemma hos henne och sedan kom min underbara pojkvän och hämtade mig! annars idag har jag vart i bäve kyrka där det var en gudstjänst lite grillning osv. men jag och evelina drog lite tidigare och drog en promenad ner till stan och hem till stahre där han och olle softade. var vi där en stund men sedan hoppade vi på 6an ut till sunningen och hem till evelina där vi har vart resten av tiden idag. det har iallafall vart en mysig och rolig kväll och det var väldigt härligt att få träffa evelina igen med tanke på att det var ett tag sen ! men nu så hade jag tänkt krypa i säng så godnatt alla ♥

fick även en fråga angående inlägget här under... det var nämligen en som undrade om det var erik edh som var med oss och det stämmer mycket bra det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0