kärleken ser inte med ögonen utan med själen

nu är jag hemma och har alltså tid för att blogga lite granna ! idag är det som sagt valborg, men dock slutade det med att det blev en lugn valborg för våran del ! jag ska upp tidigt imorgon och hålla i en gudsjtäns där av att jag är hemma så tidigt. iallafall, nu hade jag tänkt berätta lite kortfattat om gårdagen/kvällen och om idag/ikväll.

igår så var det dansens dag så då åkte jag och en massa andra goa dansare både ifrån Uddevalla, Trollhättan och Vara till Trollhättan för att dansa ! det var riktigt roligt medans vi fick lära oss samba och bollyowood men sedan när vi väl gick samba tåger genom stan och dansade på torget lite olika danser ja då gick det väl sådär haha men men det får gå helt enkelt. dock så kunde linnda tyvärr inte följa med igår för hon var sjuk den stackarn ! men nu är hon frisk som tur är! var vi iallafall hemma i Uddevalla igen vid kvart i sju tiden. så då tog jag bussen hem en snabbis och sedan kom linda johansson så blev man nerkörd till stan och så mötte vi upp elin johansson där nere. drog till pingvin så käkade dom lite. sen träffade vi marcus, marco, wille och så minns jag att det var cirka två till tre grabbar till men minns faktiskt inte namnet på dom hehe rätt så dåligt faktiskt. jaja var vi med dom iallafall, satte oss borta vid hamnen kom det några dit osv. och sen så åkte jag, linda och elin hem till malin evertsson någon gång senare under kvällen och glodde lite film och tjötade lite och sen så sov vi där också.

idag så vaknade vi då upp hos malin, tog det lilla lugna osv. elin drog hem och vi andra gjorde oss iordning lite granna och fick sedan skjuts ut till torp. malin hämtade ut sin mobil och vi kollade runt lite granna. sen åkte vi hem till linda en snabbis och sen vidare till stan för att byta buss hem till malin. hämtade pengar och åkte ut till torp igen för att köpa hårfärg till malin. väl hemma hos malin igen slingade vi hennes hår blont, vi hann inte riktigt se resultatet för vi var tvugna att dra precis efter vi hade sköljt ut det men det blev säkert bra ! käkade vi lite grillat och myste med morötter, gurka och dipp till en film. mysig kväll endå ! var egentligen tänkt att vi var några som skulle till elin men det blev inte riktigt så. men men nu avslutar jag här blev jävligt långt ju, inte alls något kortfattat haha. whatever. hej så länge ♥

lite bilder från igår jag tog typ inga bilder själv resten har dom andra så dom får ni kanske någon annan dag












plus en bild från idag också



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0