kiss it goodbye

det har inte vart någon bloggning på två dagar nu, men när det är gött väder plus lov då kan det bli så att man har lite andra saker för sig än att sitta vid datorn. så nu hade jag tänkt berätta lite om gårdagen/kvällen och om idag och ikväll...

igår så var det som bekant påskafton, så glad påsk lite i efterskott !! det firade jag tillsammans med mina kusiner, farmor, farfar, johan, min faster och min pappa. vi käkade god påsk middag osv. senare igår på kvällen så var jag albin, linnda och sara på skepsviken pch grillade, myste och hade det riktigt roligt ! fint med solnedgången där i början å så menar jag ju. sen så sov jag även hos min fina pojkvän igår kväll, älskar känslan att få somna och vakna upp i armarna på min älskling ♥

idag så vaknade jag som sagt upp hos albin.. vi myste och tog det rätt så lugnt. sen vid två tiden ungefär så drog jag och linnda ner till stan, köpte med oss ben & jerry på vägen och satte oss vid hamnen och gottade oss i det härliga vår vädret! sen chillade vi vidare, stötte på emelie och anna som vi tjötade lite med osv. nu ikväll så har det vart grill och mys igen fast på bjursjön den här gången. haha börjar nästan tröttna lite på grill nu, fast något som jag defenitivt inte tröttnar på är dessa sköna kvällar tillsammans med vänner som jag trivs och har så roligt tillsammans med. underbart. ikväll var det jag, albin, linnda, jonte, tony, henke plus några grabbar han drog med sig som var där ett tag fast sen så försvann dom bara.. körde henke hem mig på sin cross nu ikväll, gött å slippa gå menar jag ju.

men nu så hade jag tänkt hoppa i säng faktiskt, upp tidigt imorgon redan vid halv nio tiden...men det får man ta. så jag säger godnatt nu ♥

en del bilder ifrån kvällen på skepsviken igår






lite bilder från idag



lite bilder från ikväll






Kommentarer
Postat av: Anonym

bild nummer 4 och 5. Vadå vvärldens finaste? :O

2011-04-24 @ 23:54:43
Postat av: Anonym

hur gör du för att benen inte ska bli prickiga efter rakning haha?

2011-04-25 @ 10:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0