livet kan vara riktigt jävla underbart ibland

solen skiner och det kan bara inte bli så mycket bättre. vart hemma en stund nu och myst lite för mig själv. sov som sagt hos min fina pojkvän igår kväll så vaknade upp med honom imorse. dock alldeles för tidigt... med tanke på att vi skulle på gudstjäns vid 11 tiden. slutade väl vid 12 tiden ungefär. då drog vi moppen hem till albin igen och myste till det ute i solen med en go fruktsallad och glass ! vid halv tre tiden var albin tvungen att åka iväg, han skulle på något kalas har jag för mig att det var. så nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, antingen fortsätter jag sy på min shortsdress eller så sätter jag mig ute i solen och bara njuter av livet ! tycker man ska ta vara på dagarna så som dom är istället för att drömma sig bort, vilket jag har väldigt lätt för att göra ibland. men idag vill jag bara leva i nuet ! bye for now my friends ♥

min underbaring ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0