livet rullar på som det ska

förlåt för att det inte blev någon uppdatering igår men jag hade lite bättre saker för mig än att sitta vid datorn nämligen.. under dagen var jag nämligen hemma hos min farmor och hälsade på mina små kusiner som är här och hälsar på nu under lovet ! det var så roligt att få träffa dom igen. så jag lekte lite med dom osv fram tills 4 tiden då albin och borg hämtade upp mig så åkte vi till torp en liten stund. jag skulle köpa presenter till dom dels för att samuel (min ena kusin) har fyllt år och så kände jag att jag ville ha med mig något till emil (min andra kusin) annars tycker dom det blir lite orättvist hehe. borg skulle spana in en go bas med men då fastnade jag i en massage stol istället, lika bra. sen åkte vi ner till stan för jag skulle köpa lite där också. och sen släppte dom av mig hos min farmor igen, då firade vi samuel lite granna och hade det himla mysigt ! vid halv nio tiden kom albin och hämtade mig igen så åkte vi hem till mig en snabbis för jag skulle hämta lite grejer och sen vidare hem till honom igen där lund och borg var. chillade vi lite och sen så drog borg hem men då kom erik istället så då drog vi mopparna ner till hemmakväll och hyrde en skräckis ! sen hemmåt igen och så låg vi där ner knödda i albins säng, jävlar vad rädd jag var haha. vid tolv tiden drog erik och lund vidare någonstans så då myste jag och albin tills vi somnade.

och nu idag så ska vi ha kalas här hemma för matilda som fyller år i övermorgon ! kommer hit lite folk på fika osv. sedan får jag väl helt enkelt se vad som händer ikväll.. skulle kanske höra av mig till leticia, så får se vad som händer. men nu så kommer gästerna alldeles strax så måste bara fixa det alldra sista. kisses so long ♥

haha en lite allt för go bild på lund och albin från igår kväll


inte världs bäst kvalité men det får duga så ser jag ut idag iallafall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0