my friends and all the mess we get into


fick även en fråga angånende klänningen som jag kanske ska ha på min konfirmation och den kommer ifrån mq och kostar 600 :-

nu har jag pluggat klart nästintill alla teori frågor, gött ! bara lite delprov, repition kvar nu sen är jag färdig för mitt slutprov :D nu borde jag egentligen ta tag i kemi läxan som vi har tills imorgon men ett problem bara..jag har ingen aning om vilken sida eller vilka uppgifter i boken det är som vi ska göra, oops. så jag får väl börja ta tag i lite andra saker istället, har en hel det stuffs som måste bli färdiga men men. har en sån jävla huvuduvärk också så jag får nog trycka i mig en alvedon och sen hoppa i säng i tid, blir nog bra. men nu så ska jag sätta fart här med mitt har jag tänkt så bye bye ♥

tatt lite nya bilder idag som kommer att dyka upp titt som tätt


drog en drick youghurt på väg hem från träningen ba, rätt så gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0