now i am back

nu är jag tillbaka igen ! helt underbart roligt och mysigt har jag haft det. går kvällen då vi grillade på herresta skolan var verkligen hur roligt som helst. jag, albin, zoe, kiffe, sigrid, patricia, henke och jennifer var det rättare sagt. vi kom väl dit runt sju tiden och stannade till kl 11/halv 12 kanske (?) minns inte riktigt men ungefär så. när jag och albin kom hem till han drog vi på en skräckis och sen slocknade vi som två ljus efter att den hade slutat.

imorse gick vi upp redan vid halv nio för att hinna med en buss som gick 10.09. vi har med andra ord haft en hel dag i göteborg ! det har vart riktigt mysigt. vi båda fyndade lite smått och gott. albin fick köpt sig en OnePiece medans jag nöjde mig med att köpa en falsk istället, funkar lika bra för min del ;) tog vi ett tåg som gick cirka 16.47 ifrån göteborg. var vi hemma i uddevalla runt 6 tiden och då åkte vi hem till albin på direkten och myste. med andra ord har det vart en kanon helg! men nu så ska jag ladda upp en del av gårdagens bilder och även några av dagens bilder så ni får en del å glo på. kisses so long ♥

några av gårkvällens bilder



























några av dagens bilder




















här kommer dagens köp;
ett par nya vita converse


t-shirt med knytning strax över naveln, ifrån monki


oversize linne från monki


den ser nästintill svart ut på bilden men den är faktiskt marinblå, "OnePiece" fake ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostade onepiecen och var köpte du den? :D

2011-04-11 @ 11:22:54
Postat av: Anonym

vad kosta onepices? och vilken affär? :D

bra blogg!

2011-04-11 @ 14:55:24
Postat av: Anonym

Du och Albin är så gulliga, jag tror jag dör! ;) Men jag måste fråga en sak, var kommer din falska onepiece ifrån ? :D bye <3

2011-04-11 @ 19:25:49
Postat av: Anonym

Var köpte du din one piece ? :)

2011-04-11 @ 19:55:28
Postat av: Natalie Mattsson

Jätte fin blogg!

2011-04-13 @ 17:59:49
URL: http://naataliemattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0