nu är det klappat och klart !

som ni ser så är min blogg helt omgjord nu ! Ny design plus ny header! Dock funkade det inte att göra så att headern går hela vägen bort från kant till kant eller hur jag nu ska förklara men detta blir great det med ! Linnda var så snäll och tog sig sin tid och hjälpte mig idag, det tackar jag för ! Vi hade nämligen gjort upp en deal haha, hon skulle fixa min blogg och så skulle hon få min förstärkare för att hon behöver den till sin mikrofon osv. Så den ska hon få på fredag, blir bra.

nu har jag ju lovat att så fort som min blogg är nygjord så ska jag börja blogga mer om andra saker än endast om min vardag osv.. blogga mer om inspiration/mode, mina egna åsikter om saker och ting, bättre uppdatering, ta mer bilder. Ja med andra ord är det en del. Men jag kommet inte att börja med allt på en och samma gång tror jag inte..utan det kommer att dyka upp lite titt som tätt istället. Blir bättre så. Men nu så ska jag fortsätta knapra i mig choklad och dricka juice. Rensa i garderoben också ja..ser ut som en krigszoon just nu så det är ett måste !!
Stay tuned my friends ♥

min drog för stunden ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0