the best part of me is always you

blev hemkörd för en stund sen av albin, vart med han och borg ikväll och glott på en skräckis.. början var jävligt seg men sen så började allt håren resa sig... haha. ne men jag måste iallafall kolla på tvåan och trean också, dom missar jag bara inte. innan det så var jag och albin på stan en sväng. drog dit efter skolan för var tänkt att vi skulle hyra lite filmer osv, men alla bra filmer kommer ju in imorgon så vi köpte med oss lite gottigt istället. men medans jag väntade på albin så var jag med linnda, sahin, tony och alex. skoldagen idag var helt okej, kemi läxförhör vilket gick kanoners det känner jag på mig! så det är ju gött iallafall. men nu så har jag inget mer på hjärtat, så godnatt och hejdå för idag mina vänner ♥

gårdagens outfit får ni nu...dels för att jag glömde det igår, dels för att jag inte har tagit bild på dagens outfit;
lack leggins-ginatricot | linne-bikbok | scarf-mammas | kofta-ginatricot | skor-ingen aning faktiskt...


älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0