the truth hurts and the last words

go dag med fortsatt fint väder. dock var det lite blåsigare idag, och nu under kvällen har det börjat molna till uppe på himlen men men det är sånt man får ta när man lever i sverige hehe. vaknade upp hos linnda imorse av att hennes gulliga lilla syster dotter dafina var i farten, igen. så det tog oss ett litet tag innan vi mornade oss. men tillslut så drog vi en härlig promenad i solen ner till stan där fick jag fixat lite saker osv. sedan drog vi till skepsviken och bara satt där på en klippa och kollade ut över havet, så underbart. dock var jag tvungen att dra mig hemmåt vid fyra tiden för att jag skulle på kalas för min mormor lite senare, hon fyller år idag nämligen så grattis mormor ♥ så där har vi vart ikväll, kom rätt så precis hem så nu blir det nog bädden snart. så jag säger godnatt redan nu, lika bra, godnatt ♥

kvällens somriga outfit, åå vad härligt det kändes att få dra på sig den här fina klänningen igen till bara ben ! lite färg tycker jag allt jag lyckats få på mina ben... så det blir när solen tittar fram, härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0