thursday - 28/4

idag är det torsdag, vilket betyder lång och seg skoldag, i vanliga fall åtminstone.. idag hade vi nämligen badhuset på morgon så idrotten och fysiken blev inställda pga det. så vi började inte våran riktiga lektion förän tio över tolv. sista lektionen på hemkunskapen så hade vi kakbuffé idag, så vi bakade alla möjliga slags kakor.. på tal om det så ligger det några godbitar i väskan och väntar på mig, mums ! anyway... efter skolan så tog jag och linnda en prommis ner till stan i det härliga men dock lite blåsiga vädret. väl där så chillade vi mest, köpte en fet pizza och satte oss ute i en park och käkade den haha helt galet. så var det även citytorsdag idag vilket jag personligen inte hade någon anning om men bara fördelar för mig eftersom att jag lyckades hitta en riktigt fin konfirmations klänning just ikväll då det var 20 % rea inne på b.young ! efter jag hade fått fixat med det osv, så drog vi oss upp mot sinclair där det var dags för dansträning... kul som alltid, men dock ett problem har uppstått.. dansuppvisningen blir inställd om vi inte lyckas få in 8 gymnasie elever/vuxna tills någon gång under morgon dagen, panik ! hoppas att det löser sig.. jag har frågat runt lite men det verkar inte direkt som att någon är specielt sugen på detta, min farmor ställde iallafall upp haha för go är hon. men nu så hade jag tänkt avsluta här faktiskt, blir nog sängen nu upp tidigt imorgon för då ska jag plus en massa andra goa dansare iväg till trollhättan och dansa hela dagen, kommer att bli så kul, ser fram emot det ! men nu så ska jag som sagt dunsta...godnatt ♥


här kommer lite bilder på mina spontan köp från gårdagen,ett nytt somewear linne plus min nya konfirmations klänning !

min nya tubtopp



mitt nya somwear linne


mitt nya transparanta linne


min konfirmations klänning (dock ser klänning otroligt mycket finare ut irl, men det blev dålig bild kvalité osv, får ta en ny bild en annan dag)





Kommentarer
Postat av: hjkl

hur mycket kostade somewear-linnet? det var sjukt snyggt :D

2011-04-29 @ 18:45:52
Postat av: Anonym

vart har du köpt tubtoppen !? snälla svara:)

2011-05-01 @ 16:10:18
Postat av: Frida!

Hej jag är ute och letar konfimationsklänning undrar vart du köpte din? :) elr om du har någon bra hemsida

2012-03-29 @ 16:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0