tidinställt inlägg

jag fick en fråga angående vad jag anser vara modernt nu i vår och sommar, självklart tar jag mig min tid och svarar på detta !

nu i vår och sommar är det starka kulörer som gäller ! min favorit kombination av starka färger är rött och kornblått ! (kornblått är en blandning mellan ljus blått och mörkblått, ungefär som clownblått) jag tänker mig röda läppar och naglar plus en transparant kornblå skjorta lite nedstoppad i ett par skinbyxor. sedan hänger även harems byxorna med i vår och sommar, enkelt och stilrent. fransar har vi även börjat se mycket utav och det kommer mer ! jag har ännu inte införskaffat mig något frans plack men det kommer! även virkat, virkade klänningar/koftor/linnen m.m i mängder, and i like it ! även chilklackarna hänger med i vår och sommar fast med öppen tå och självklart i andra nya modeller. byxdresser i all ära, men nu har även dessa söta shortsdressar börjat pryda butikerna, jag har införskaffat mig två stycken och jag vill bara ha fler ! definitivt något som jag kommer att sporta i sommar och även nu i vår med ett par svarta nylonstrumpbyxor under. funkar både till fest som till vardags. accesoarer gör mycket. på tal om accesoarer så är fjädrar modernt, specielt som örhänge. ugglan har ni väl säkert inte missat, uggler på ringar, halsband, örhängen, ja allt möjligt ! mycket mönster ska det även vara, det är inte längre "konstigt" att blanda en massa olika mönster utan nu är det att mixa och matcha olika mönster som gäller ! jag har själv inte fastnat för den trenden ännu men det kanske kommer med tiden vem vet. men nu så hade jag tänkt avrunda här, bilder till detta inlägget kommer att komma under en snar framtid jag har bara inte tid just nu, så stay tuned ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket kostade den ??

2011-04-19 @ 21:56:25
Postat av: Anonym

hur mycket kostade den `??

2011-04-19 @ 21:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0