what have i done to fall so hard for you

först och främst vill jag meddela att allt nytt som jag har tänkt ändra och börja med här på bloggen kommer förhoppningsvis att fixas någon gång under denna veckan eller under den kommande veckan. det är nämligen linnda som ska fixa min header och design osv, så hon får helt enkelt göra det när hon har tid och känner att hon orkar sätta sig med det osv ! så nu vet ni det iallafall :)

men nu så ska jag bara gå och borsta mina gaddar så blir det sängen för min del sen. blev ju väldigt sent med uppdatering ikväll, jo tack jag är medveten om detta. men jag har haft fullt upp idag och ikväll så det har knapt funnits någon tid över ! efter skolan så drog jag hem till albin. mös med han och hade det toppen ! sen skulle albin egentligen iväg på träning men han kände sig lite hängig så han skippade den, men då hade jag redan lovat linnda att träffa henne när han egentligen skulle vart och tränat. så då drog jag och mötte upp linnda som bestämt. så drog vi ner mot konsum och jag fick köpt mig lite gottigt och inte allt för onyttigt heller ! kom albin på moppen vid sandersdal så jag fick övningsköra lite granna, mellan "koner" osv. linnda skate'ade även lite granna men det var så mycket grus så blev inte specielt mycket. men det blev så kyligt efter en stund så jag och linnda drog hem till henne istället och albin åkte hem till sig. käkade vi lite och chillade ba. vid halv nio tiden drog jag mig hemåt och då hjälpte mamma mig lite granna med moppe teorin. endast 77 frågor kvar nu av alla 290! dock måste jag ju lära mig dom också..sen är det lite tester ja ska få gjort också tror jag, men men det löser sig allt ! nu ska jag verkligen plugga klart detta denna veckan så det bara är att plugga in det i hjärnan senare...ska försöka hinna klart denna veckan iallafall! vi tittade även runt på lite olika konfirmations klänningar, och jag hittade en som föll mig i smaken. dock vet jag inte om det blir den än men kanske så :) (ni får se en bild på den nedan) men nu så blev det här väldigt långt...jobbigt att läsa för er stackare jo tack jag vet. men nu ska ni få vila era små ögon ett tag så dom inte blir alldeles fyrkantiga. godnatt ♥

klänningen som jag kanske ska ha på konfirmationen



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kan man köpa klänningen?:)

2011-04-06 @ 16:57:05
Postat av: Anonym

var finns den?

2011-04-15 @ 21:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0