when you tell the world you're mine

idag drog skolan igång igen.. kul och så menar jag ju. så efter skolan hämtade albin upp mig så åkte vi till torp. min bygel eller vad det nu heter på bh'n hade gått sönder så jag kände att ja då ville få köpt mig en ny osv. så jag hittade en bekväm och snygg bh på hm, så det var ju gott det. efter det var kirrat så kollade vi runt lite, albin hittade lite snygga kläder som han ska köpa imorgon.. medans jag hittade lite granna som jag köpte idag. bilder på det får ni imorgon istället. efter det följde jag med albin hem en liten stund innan han skulle iväg på träning. så vid fem tiden drog jag en go promenad hem. nu ikväll har jag bara tagit det lugnt, chillat lite. glott på en go fast sorglig film och käkat go mat med min underbara pappa. och nu så hade jag tänkt hoppa i säng alldeles strax med tanke på att jag måste upp lite extra tidigt imorgon för å komma i tid till badhuset osv, jo men kul fick reda på det idag så min bikini som jag beställt har inte kommit än, så jag får använda en gammal som är lite liten, men det får gå. kanske kan lyckas fjäska med min pappa och se om jag kan få skjuts ner på hans nya vespa eller någonting... men nu så ska jag dunsta så vi höres ♥

en rätt så gammak bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0