17:e Augusti 2011

Godmorgon alla morgon pigga ! Blev väckt vid kanske halv sju/sju imorse för att Albin skulle iväg på hockey träning + match så atte. Inget mer med det helt enkelt ! Går kvällen var så otroligt mysig. Vi började med en mysig middag på kvarters krogen. Vi både beställde plank stek, så gott ! Efter det hyrde vi en film som heter tids vågen eller något liknande. Dock var den kass ! Så jävla seg, så nej den rekomenderar jag icke. Efter att vi kommit hem till Albin och kollat på den så mös och njöt vi bara av varandras sällskap resten utav kvällen. Hihi älskar min gos.

Idag blir det junkyard festen med vänner, dock blir vi inte dit körda förens vid tre tiden så nu har jag några timmat på mig att bara chilla riktigt rejält. Så vi höres senare innan jag åker. Puss

två bilder från igår kväll. Dom enda bilderna som jag har med tanke på att jag glömt mitt minnes kort till kameran hemma, så fick ta två snabba bilder med Albins iPhone istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0