1:e Augusti 2011

Tjingeling, idag gassar solen på riktigt ordentligt men trots det har jag inte vart iväg och badat..?! Istället har jag haft annat för mig, jag har nämligen vart på oficer mässan kanske det heter? Där jag och min mamma diskuterade olika ideér med kocken angående maten inför mitt konfirmations kalas den 20:de. Så nu är det klappat och klart, tror att det kommer bli riktigt bra plus att det är väldigt fint och "högtidligt" där på något vis. Efter att vi var klara med det tog vi oss en tripp ner till stan för att kolla i lite affärer osv.

Gårkvällen då vi firade Sara på skepsviken var hur mysig som helst ! Verkligen en lyckad kväll. Efter det så åkte jag hem till min vän Nathalie där även Clara var, kollade vi film, pratade osv. Sov jag hos min flicka inatt också. Så istället för att beskriva kvällen med ord så får ni en liten bildbomb istället. Låter inte det bra?

-Tack för en jätte mysig kväll, allihopa ♥

Från vänster: Jag, lukas, alex, sara, linus och linus bror.















































Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du badbräkten?

2011-08-09 @ 02:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0