25:e Augusti 2011

Hej allesammans ! Ute regnar det och man får ju inte direkt någon lust att dra ut och hitta på något direkt. Var tänkt att jag och en vän skulle till friskis och svettis idag och träna men vet inte riktigt om jag kommer att ta mig dit eller ej får väl se på det.. Hade även tänkt att ta en sväng till siba och spana in en system kamera som finns att köpa billigt där just nu. För hade det inte varit rätt så grymt med lite skarpare och finare bilder här i min blogg (?!). Men får se hur jag gör med den saken också. Ikväll sover jag antingen hos min pappa eller så sover jag över med Nathalie, det är fortfarande lite oklart. Som allting annat idag känner jag, haha verkar som att jag varken vet ut eller in. Hatar att ha saker "halv planerade". Antingen ska saker och ting vara planerat eller så ska det inte vara planerat överhuvudtaget. Haha ja, jag har mina åsikter. Skolan idag har iallafall varit bra. Men nu så får jag väl försöka att hitta på någonting så vi höres mer senare. Puss

dagens outfit // linne - bikbok // jeans - bikbok // (plus sånna där "jesus sandaler")
Dålig kvalité pga att jag rörde mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0