31:e Augusti 2011

Godmorgon alla goa och glada läsare ! Nathalie har precis sprungit till bussen för att ta sig till älskade gymnasiet.. Inte lite avundsjuk eller så nej nej. Men.. Om ett år är det min tur, eller rättare sagt 96:ornas tur. Men nog om det nu. Nu om bara tio minuter ska jag sätta mig på mitt lilla fordon och puttra iväg imot skolan slutar kl ett idag, gött ! Så efter skolan ska jag träffa min vän Nathalie hihi. Vi får väl se vad vi får för oss att hitta på. Men nu så måste jag dra så att jag hinner fixa det alldra sista innan skolan. Ciao

dagens outfit // harems byxor - moonligt/midnight eller något // linne - bikbok // plus mina vita converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0