3:e Augusti 2011

Vart vaken ända sedan klockan sex imorse så fattar ni att jag är jävligt trött eller? Går kvällen spenderade jag tillsammans med borg och albin och därefter sov jag även över hos min grabb, kände att det var lika bra. Och han skulle upp och sommar jobba imorse så det var bara och hoppa upp ur gosigaste sängen helt enkelt. Fuck it. Åkte hem till pappa och kollade på film med honom, han är alltid lika morgon pigg han haha. Efter det åkte jag hem till mamma och har nu suttit framför datan sen dess.. Jävligt segt om jag får säga det själv. Får fan försöka få tag på någon nu så att dagen kan komma igång någon gång. Efter att albin har slutat jobbet kanske jag ska träffa honom en stund? Ikväll ska jag iallafall träffa min vän Nathalie och även sova hos henne så det kommer att bli hel mys men vad ska man göra fram tills dess då? Haha det löser sig.. Nu ropar mamma att det är lunch där nere så bäst att jag springer ner ! Hejdå älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0