Det är kanppast fel på dig, det är fel på hur världen är idag

Först och främst vill jag börja med att tala om att statistiken har höjts nu under den senaste veckan, så jag hoppas att alla nya läsare är här för att stanna. Roligt att ha er här !

Idag har solen hälsat på här i Uddevalla.. Kul att man då sitter inne i skolan och pluggar. Njae, inte direkt. Men det funkar ! Andra skoldagen idag och den rullade på. Vi hade en diagnos idag igen, i engelska läsförståelse, gick nog allt finemang. Efter skolan åkte jag en snabbis till torp köpcentrum och lämnade tillbaka en tröja och köpte mig istället något annat fint. Åkte efter det direkt till stan och mötte upp Annie. Träffade vi några andra vänner som gjorde oss sällskap medans vi käkade. Så gjorde vi lite annat och ja, det har bara varit en allmänt mysig eftermiddag ute i solen helt enkelt. Ikväll var jag en liten stund hos min farmor som fyller år idag. Jag ville gratulera henne och lämna present. Efter det besöket så åkte jag hem till min pojkvän och mös med honom. Love him. Men nu så hade jag tänkt att hoppa i säng så att det inte blir alldeles för sent. Höres imorgon vänner

Hittade ytterliggare en bild ifrån konfirmations lägret på facebook, så här kommer dom. Saknar allesammans om jag ska vara helt ärlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0