Första skoldagen - check

Yes, då var första skoldagen avklarad ! Vi drog igång med schemat direkt idag och har även hunnit med två diagnoser.. En i matte och en i engelska. Nu i veckan och även nästa vecka väntas ytterliggare några diagnoser. Kul osv, med tanke på att man glömt en del nu under sommaren ! Dock har jag hamnat i "spets grupper" i både matte och engelska för att jag hade såpass höga betyg i dom ämnena så det känns roligt ! Känns inte så jätte roligt att skolan dragit igång igen hade inte tackat nej till ytterliggare en vecka ledighet men ändå skönt att vara tillbaka i rutinerna igen !

Efter skolan åkte jag till stan och tog en mysig fika tillsammans med Nathalie och Fanny. Vi satt inne på EH och tjötade i timtal haha så himla mysigt ! Nu ikväll har jag varit hemma hos min pappa och kollat på scream 4, blir lika rädd varje gång snubben med masken dyker upp haha. Men nu så hade jag tänkt att hoppa i säng så att man är någorlunda pigg imorgon ! Puss hej

En "gammal" bild på mig från en mysig fika inne på EH i somras med min vän Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag heter ****** och du har aldrig hört talas om mig antar jag.

Jag är en i mängden som avgudar dig och det du gör.

Jag är en av dom som bryr mig om dig och som önskar dig all lycka du kan få, och mer!

2011-08-23 @ 16:25:02
Postat av: Anonym

jag älskar verkligen din blogg , men tycker du borde uppdatera mer & lägga ut dagens outfits oftare ;))

ha det bra,kram <3

2011-08-23 @ 21:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0