Glad tjej

Yey, fick nyss ett samtal om att jag kommit med i alla fyra danser som jag anmält mig till, lycka!!! Blev antagen till mtv, hiphop nivå tre, hiphop nivå ett till två och ragga ! Dansen drar igång redan nästa vecka, så jävla taggad. Längtat efter att dansen ska dra igång hela sommaren nu haha. Om cirka 1 h ska jag träffa min gose grabb. Vid kvart över sex blir det nog bio med Nathalie och Sara inte helt hundra än men tror så. Isåfall ska vi se filmen jag saknar dig, riktigt bra film verkar det som ! Men nu så hade jag tänkt att fortsätta frossa på min shokladpudding här så vi höres mer senare. Pussis


Kommentarer
Postat av: johanna

*chokladpudding

2011-08-30 @ 17:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0