Göteborg

Först och främst vill jag inleda detta inlägg genom att tacka två super söta blogg-läsare som skrev varsin fin och peppande komentar ! Guld värda är ni som tar er tid att skriva sånt till mig ♥

Idag har jag haft en så otroligt mysig dag i Göteborg med min gos Albin. Vi tog tåget dit redan tio över tio imorse så då sov vi hela vägen dit med tanke på att vi gick och la oss halv fyra inatt så var vi helt slut ! Blev en hel dag med shopping iallafall, fyndade en hel del! Vi kom hem ikväll vid sju tiden och sen dess har jag bara slappat hemma osv. Imorgon drar skolan igång igen så det blir att lägga sig i tid ikväll. Kommer nog inte bli några som helst problem med tanke på hur slut jag är.. Känns dock rätt så konstigt att sommar lovet redan är slut, jag menar man undrar ju vart sommaren tog vägen? Jag har suttit nu ikväll och läst igen en massa inlägg ifrån sommaren och jag tror fan att denna sommaren var kanske den bästa eller åtminstone en av dom bästa somrarna. Jag har hunnit med en hel del och jag haft det så himlans roligt och mysigt tillsammans med mina vänner, min pojkvän och min famlij. Så nu under hösten kommer jag att leva på alla fina sommar minnen. Så tack till alla er underbara som har vart med mig under sommaren och gjort den minnesvärd ♥

dagens köp:
tyg väska-monki 80 :- 

rosa bh-hm 129 :-


grå tröja med uringning i ryggen-bikbok 249 :-




mag linne-bikbok rea 49 :-


mag tröja-monki 150 :-


svart tröja med bara axlar-gina tricot 199 :-


grå stickad tröja-gina tricot 149 :-


här kommer lite  bilder ifrån Göteborg också







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0