Just raise your middle finger and say fuck you to everone that didn't belive in you

Hej allihopa ! För kanske si sådär 30 min sen så var det strålande sol och nu helt plötsligt är himlen mörk som ett askmoln? Haha vädret slutar aldrig att förvåna mig. Om ca två timmar ska jag iväg ner till stan på ett mysigt restaurang besök, kvarter krogen ska jag och min pojkvän besöka eftersom att det är våran ett års dag idag ! Så vi firar ikväll med att lyxa till det lite och på södag blir det liseberg, woho! Och imorgon blir det yankyard festen för min, Linndas, Saras och kanske fridas del. Tagga ! Så med andra ord har jag en riktigt rolig helg framför mig. Så vad ska ni hitta på i helgen? Händer det något specielt eller ska ni bara ta det de lilla lugna? Men nu så måste jag sätta lite fart med min design, för som ni säkert förstår så kan jag ju inte ha den såhär. Förjävligt rent ut sagt haha. Later

Dagens outfit // shorts - ginatricot // magtröja - monki // stickad kofta - ginatricot // plus mina boots med klack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0