Nu jävlar ska här fixas

Min garderob ser ut som ett bodnedslag. Kanske beror det på att jag bokstavligt talat har överdrivet med kläder? Eller så beror det dels på att jag bara trycker och kastar in kläderna i garderoben istället för att vika osv osv.. Haha så nu har jag bestämt mig för att rensa riktigt ordentligt och göra mig av med en del kläder också. Problemet är att jag har riktigt svårt att göra mig av med kläder jag tänker alltid att "men den där tröjan kommer jag väl att använda någon mer gång.. Ne de kan jag inte göra mig av med". Men som sagt nu jävlar haha ! Hör av mig efter att jag är färdig. Later

ordning och reda? Njae..





Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte du kunna ha en bloppis här på bloggen med det du inte behöver eller vill ha kvar? ;)

2011-08-27 @ 14:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0