Q & A x 4

anonym: Hejsan, du har jätte bra blogg för det första!
Sen.. tänkte jag fråga bara att jag har funderat att göra en piercing i näsan & du har ju en piercing där så jag tänkte bara fråga dig om det gjorde ont ? Vart pierca du dig? Har du fått infektion nån gång i den osv, tacksam om du berättar lite, hehehe ;D

svar: Hej på dig ! Jag piercade mig på studio viking här i uddevalla ! En riktigt bra tatuering och piercing studio tycker jag. Det är klart att det kändes, men jag måste få erkänna att jag trodde att det skulle göra betydligt mycket ondare ! Jag har aldrig fått någon infektion efter det, kanske beror det dels på att jag har bra läkkött eller så beror det helt på att jag tog hand om piercingen under dom första veckorna, rengjorde osv. Hoppas att du fick svar på det som du undrade över annars är det bara att fråga igen ! kram


sigrid: jag blev kär i dina byxor!
vart har du köpt dom? :)

svar: Jag köpte dom på bikbok i vintras :)


johanna: vart är tröjan köpt och vad kostade den? :D

svar: Tröjan är köpt i stockholm i affären weekday, men jag har för mig att den finns eller åtminstone har funnits inne i somewear butiken i stan !


anonym: har du 75b/c ser dig ju i skolan värsta push-up och visar upp dom;P

svar: Nemen hej vännen, mina bröst som du nu uppenbarligen går och kollar på i skolan är min äkta without push-up, sedan säger jag inte att det är fel att använda push-up bara man gör det lite mer naturligt och inte extremt. Men iallafall, som sagt så som du ser att mina bröst ser ut yes det är så ett bar 75b/c bröst ser ut helt enkelt ! Ok? Sedan så är jag oftast väldigt noga med att inte ha linnet för långt ner och "visa brösten" för det tycker jag är oerhört fult ! Så om du inte har något vettigare att säga eller kolla på så kan du väl lika gärna kicka här ifrån min blogg, okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0