du behöver väl inte överdriva?

Okej, förut tidigare under kvällen så fick jag fyra stycken komentarer ifrån samma ip-adress ifrån en ytterst omogen tjej/kille. Tippar dock på att det är en tjej med låg självkänsla som inte har något bättre för sig än att sitta framför datorn och försöka påpeka andras små fel och brister och försöka "trycka ner" andra. Första gången den här personen komenterade så ignorerade jag det och reagerade inte något vidare över det. Men nu har det fan gått i över styr så nu håller jag på att spåra upp ip-adressen så hoppas jag att du som nu komenterade detta är redo att ta det irl i skolan på måndag ! För detta tänker jag då fan inte släppa, inte för att jag tar åt mig men den personen ska ite gå runt och tro att han/hon kan skriva saker till folk och komma undan med det. Jag menar tänk så har denna personen försökt att klanka ner någon annan som inte vågar säga emot? Så nej nu får det vara stopp ! Tycker du som komenterade att jag nu har så jävla mycket push-up och har linnet så jääävla långt ner draget och alla löjligheter som du nu har fått för dig så tyck så då ! Men håll det för dig själv. Och vadå att jag haxde sex med min kille första veckan? Vi väntade för fan i månader innan vi hade sex med varandra och vad spelar det för roll? Man ska ha sex med den man älskar och då spelar det ingen roll när eller hur man gör det. Och snälla någon vem har sagt att jag försöker vara en förebild för alla blondiner?! Snälla jag är en individ en egen person och sedan om jag får ig i tyskan är väl min ensak för att det inte funkade mellan mig och läraren? Sedan har jag dock bra betyg i andra ämnen bara just inte i tyskan. Så snälla lägg dig inte i.
Och kom inte här och skriv att Naima gör si och så, låt henne göra det då ifall hon nu vill det? Så snälla någon. Jag tänker inte svara på någon utav dina komentarer mer för det tar bara på min tid och mina andra läsares tid. Så lyckas jag få tag på ip-adressen tills på måndag så tar vi oss ett snack i skolan istället. Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Aya

Det här var nog det dummaste på länge! Vem fan tror hon att hon är? Det är rätt Nathalie! Så här kan man inte hålla på!

Säg till henne! <3 kramar

2011-08-21 @ 15:55:54
Postat av: Anonym

jag tkr att du är en jätte fin person, många ser upp till dig och jag fattar inte varför någon skriver nåt sånt? du är perfekt som du är och han/hon som skriver så är jävligt avensjuk,!

2011-08-21 @ 17:27:05
Postat av: Anonym

skit i vad alla andra säger & kör ditt eget race.

jag tycker du är stark & modig som vågar stå på dig även hur dumma kommentarerna är. fortsätt så tjejen.

du är en helt underbar person som vågar vara sig själv.

du är även sjukt fin nathalie !!<3

hoppas du får reda på vem det är & ha det bra :)

2011-08-21 @ 22:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0