8 December 2011 - Torsdag

Hola amigos. Blev en tur till frisörsallongen DIVA i stan förut vid fyra tiden för lite upp fräschning utav håret. Blev toppklippning och lite styling på det ! Linnea som alltid klipper, färgar och stylar mitt hår är så grym. Efter sallong besöket så åkte jag och Albin ut till Torp Köpcentrum för lite julklapps handling. Nu är jag klar med alla mina julklappar säger jag för fjärde gången haha men kom på att jag inte hade köpt något till Sara så då kirrade jag det idag ! Jätte trevligt hade vi det. Fick dock ta bussen själv hem för Albin skulle vara kvar och leta julklapp till mig och då är det ju inte så bra om jag går med och gluttar haha. Men så fort som jag kom hem så var Albin där och väntade på mig. Snabba ryck säger jag bara ! Kollade vi på criminal minds och bara allmänt mös. Åskade, blixtrade och snöade som bara den gjorde det utanför fönstret också, ser nog ut att kunna bli en vit jul i år trots allt! Men klockan tickar iväg i världens fart så nu blir det sängen och tagga inför sista skoldagen imorgon innan helg, lediga på måndag också så blir en lite längre helg än vanligt, skönt !

Här kommer en del bilder från idag. På kemi lektionen. Under körträningen. Dagens outfit och på min älskling ♥












Kommentarer
Postat av: madde

hej du! haha konstig fråga men, kan du "beskriva" hur frisören Linnea ser ut? Alltså vad hon har för frisyr och så? För jag var och klippte mig på bellbox i April och då var det en tjej som klippte mig och hon var verkligen grym. Så jag skulle gärna vilja klippa mig hos henne igen men vet inte vad hon heter och om det är hon som bytte till DIVA.. :)

Iaf i april hade hon blont kortkort hår och så hade hon lite rosa "slingor" ( hon hade kort hår så vet inte om man det heter slingor ) Jättetacksam för svar :))

2011-12-10 @ 10:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0