Bilder och sammanfattning från året som gått






Januari


Februari


Mars


april


Maj


juni


Juli


augusti


september


oktober


november


december


Detta har tagit mig hela fucking natten + lite till. Jag är helt och hållet död nu så här klockan kvart över sju på morgonen. Jag började med detta tio igår kväll och nu är jag färdig...... Innan jag hoppar i säng så vill jag bara tacka mina fina vänner och min underbara familj för tvåtusenelva. Ett av dom alldra bästa åren i mitt liv so far, varit med om en massa trevligheter och lärt känna många nya fina människor. Nu får vi bara hoppas att tvåtusentolv blir minst lika bra och att inte gjorden går under (med skämt å sido). GODNATT


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Gillar din blogg väldigt mycket, men tyckte den var lite bättre förr när du lade ut bilderna var för sig och inte i collage som du börjat med nu... Kan det bli ändring tro? ;)

2011-12-31 @ 12:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0