→←

Förlåt förlåt för att jag inte hunnit med att uppdatera något vidare idag, men till mitt försvar så har jag faktiskt haft fullt upp och det är först nu som jag kommit hem. Min dag har bestått utav mellandags shopping på Torp Köpcentrum (överdrivet med folk, fysjutton), även tillbringat min kväll tillsammans med Albin, Nathalie B och Elias. Vi hyrde med oss ett gäng filmer och lite gotta och åkte hem till Albin och fortsatte kvällen där. Avslutade kvällen med en natt promenad i stormen haha jävlar vad det blåser ute. Jag har iallafall haft en mysig och rolig dag/kväll tillsammans med sköna vänner så nu ska det bli skönt att komma i säng för jag är riktigt trött och imorgon väntar nya äventyr. Godnatt

Lite bilder från ikväll. Bilder på dagens lilla shopping får ni imorgon istället. Sounds good.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0