Första December ♥

Tänka sig att det redan är första december.. Oj vad tiden går fort, seriously det här året har gått helt galet fort. Med både motgångar och medgångar, så är det väl med alla år i guess men något som är väldigt konstigt för mig är att dom första tre månaderna på det nya året brukar alltid gå rakt åt helvete för min del och sedan resten av året så leker livet och jag känner mig så galet lycklig (oftast) ? Förstår ingenting haha. Någon som känner samma sak ? Kanske är det att man sätter så mycket präss på sig själv att man sätter för många nyårslöften så att det blir för mycket helt enkelt, vissa kanske till och med försöker förändra sig själva helt och hållet. Haha men oj vad detta blev en djup text då, inte meningen direkt. Tänkte bara meddela att det är första december som alla redan vet och att jag personligen tycker att det är jätte mysigt ! ( Jag vet att Nathalie B sitter och suckar när hon läser detta för att hon tycker att detta med december och julen är överskattat och jag överdriver detta till max haha) men så är det jag älskar allt som hör till december. Lite tråkigt var det dock att vakna imorse och kolla ut genom fönstret och se att det var full storm ute haha. Men startade dock upp morgonen på ett mysigt sätt trots allt med julkalendern och så fick jag öppnat första luckan i choklad kalendern ! Kände mig som ett litet barn på nytt igen haha. Alldeles strax ska jag lunka iväg och vidare ut i vinter kylan hem till min prins för så dåliga som vi är så glömde vi bort att vi hade våran 15 månaders dag i lördags haha.. Så det får vi fira lite idag istället ! Mysigt ♥

Två bilder på mig från idag. P.g.a vädret så är jag slapp idag




Kommentarer
Postat av: Nathalie Billgren

Hahaha du är för gullig ibland! Suckade igenom hela inlägget fast fick ett litet skrattanfall och skämdes lite när du skrev att jag sucka och jag faktiskt gjorde de...

Kan erkänna att jag kolla på julkalendern och öppna första luckan i chokladkalendern imorse jag me (a)

2011-12-01 @ 23:31:50
URL: http://nathaliebillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0