Give it to me

Första dansföreställningen gick jätte bra ! Om det går minst lika bra ikväll så kommer detta att bli super ! Tjejerna har verkligen gjort ett så otroligt bra jobb med hela den här föreställningen, alla häftiga koregrafier och så vidare. Jag är verkligen jätte glad över att jag får vara med och vara statist, det är så roligt. Vi fick en massa komplimanger och beröm efter första föreställningen idag så det var roligt att höra. Nu taggar vi inför den sista uppvisningen ikväll kl 19.00 på östrabo ! Hoppas att ni kommer, annars går ni miste om något haha. Efter föreställningen så blir det att gå ut och äta på cheers med Linnda och Sara. Vi tänkte att vi ska byta lite julklappar med varandra och bara mysa och äta gott. Efter det sover min pojkvän hos mig också för imorgon bär det av mot jul på liseberg med ett gäng vänner !

Bilder lånade från Julia Hansson





Kommentarer
Postat av: Anonym

hej nathalie :)

vad skulle du gjort om en bloggläsare kom fram till dig och ville ta bild? :)

hur skulle du känt dig?

2011-12-16 @ 20:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0