Grattis Karin Kindhult ♥

Idag fyller ingen mindre än min tokiga, goa, snälla, fina faster Karin hela 40 år !! Så självklart ska det gratuleras och firas. Min kväll har jag spenderat med släkten för att fira henne. Det har varit en så rolig och mysig kväll ! Hela släkten Kindhult har sprungit runt och fotograferat och filmat hela kvällen lång haha.. lika så jag såklart. Så nu kommer det lite bilder från kvällen. Enjoy



Ulrika hade skrivit en lite små rolig sång som vi sjöng och gratulerade Karin med haha


God mat som vi hade beställt från en restaurang plus vitt vin på det, god middag med andra ord  























































Och så här såg jag ut idag, tidigare under dagen




Och så här såg jag ut ikväll plus ett stycke klackskor till detta





Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, är dina föräldrar Skilda? bor du hos båda isf?



svara gärna i ett inlägg. As bra blogg har du!

2011-12-30 @ 11:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0