I answer on three question´s

Felicia: Vad ska du göra på nyår ?:)

Svar: vid fem tiden blir det att kolla på fyrverkerierna i stan med min familj. Därefter hem till Fanny för att förbereda och laga mat inför kvällen då tjejerna kommer på lite tjejmiddag och förkrök innan kvällens vidare festligheter. Vid tio tiden någon gång kommer vi att röra oss in mot stan där vi ska möta upp ett stort gäng vänner och därefter bege oss vidare på en nyårsfest. På tolvslaget kommer vi precis som det alldra flästa att befinna oss på torget för dunder och brak ! Så kommer min nyår att se ut, ser ut som en helt fantastisk kväll !


Anonym: Hejsan! Gillar din blogg väldigt mycket, men tyckte den var lite bättre förr när du lade ut bilderna var för sig och inte i collage som du börjat med nu... Kan det bli ändring tro? ;)

Svar: Jag lägger fortfarande ut bilder var och en för sig men när jag ska lägga ut mycket bilder som i mitt senaste inlägg till exempel där jag gjorde collage om varje månad för sig så hade det blivit lite to much ifall jag lagt ut alla hundratals bilder var och en för sig. Så jag kommer inte att sluta att ladda upp bilderna var och en för sig men jag kommer fortfarande att göra collage någon gång ibland men jag kan tänka på att göra lite mindre collage och mer bilder, något att tänka på inför 2012 ! Förövrigt tack för din synpnkt, tar åt mig av både ris och ros för att vi alla ska bli så nöjda som möjligt !


Anonym: Vart köpte du haremsbyxorna och vad kostade dom ? Kram !

Svar: Jag köpte dom på bikbok på rean för längesedan dock... så precis som jag skrev så köpte jag inte harems byxorna på mellandagsrean.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0