I reply on two questions

Isabella: Åå! Du har så sjukt snygg stil!! Din blogg är verkligen underbar, följer den varje dag! Du gör verkligen så man inspireras till 110 %! Fortsätt det du gör, så kommer du gå långt tjejen, Tack för en superbra blogg!

Svar: Tack tack tack tjejen !! Blir verkligen motiverad och peppade till tusen när jag får höra sånt här. Blir verkligen jätte glad över dina ord. Jag kan även garantera dig att det kommer att se bättre ut på bloggfronten efter jul/början av 2012 för då har jag förhoppningsvis fått ihop till en system kamera så att det blir roligare bilder och sedan så har jag bestämt mig för att bli bättre med uppdateringar och lite roligare inlägg. Hoppas att du kommer gilla det !


Madde: hej du! haha konstig fråga men, kan du "beskriva" hur frisören Linnea ser ut? Alltså vad hon har för frisyr och så? För jag var och klippte mig på bellbox i April och då var det en tjej som klippte mig och hon var verkligen grym. Så jag skulle gärna vilja klippa mig hos henne igen men vet inte vad hon heter och om det är hon som bytte till DIVA.. :)
Iaf i april hade hon blont kortkort hår och så hade hon lite rosa "slingor" ( hon hade kort hår så vet inte om man det heter slingor ) Jättetacksam för svar :))

Svar: Haha oj nu ska vi se om jag har det i huvudet hur hon ser ut i håret nu.. Hon ändrar färger och frisyrer så ofta haha så svårt att komma ihåg ! Men jag tycker att det låter bekant att hon då hade ljust hår med rosa/röda slingor. Nu har hon iallafall mörkt kort hår. Hon är även ung någonting i tjugo års åldern i guess. Kan tyvärr inte beskriva bättre än så men testa att googla på sallong diva uddevalla så kommer det säkerligen upp bilder på personalen så kan du se ifall du känner igen henne ! Hon är verkligen jätte duktig och trevlig :) Hoppas att du hittar det du söker !



Godmorgon ! Okej jag gick upp för flera timmar sen så godmorgon är det väl inte läge att säga nu men. Efter julkonserten i kyrkan igår kväll så rörde jag och Nathalie B oss ner mot hemmakväll och hyrde film och köpte chips, dipp och cheddar popcorn. Tog därefter bussen hem till Annie där vi mös till det med film och gotti gott gott. Efter det blev det att kolla på idol finalen och duktiga Amanda Fondell vann ! Jag har inte följt idol överhuvudtaget i år men hon är en riktigt duktig sångerska iallafall. Tråkigt att dom ska lägga ner idol tycker jag. Iallafall, efter det så sjöng vi singstar och fyfan vad roligt det var haha tappade rösten ett x antal gånger bara haha. Låg vi sedan i sängen och pratade om allt mellan himmel och jord till två - tre tiden inatt. Så mysigt med tjejerna. Anledningen till att vi gick upp så tidigt som kl tio imorse var för att jag var tvungen att vara hemma halv tolv och greja lite innan mormor och morfar kommer kl ett. Dom har nämligen varit gifta i hela 50 år så vi ska fira dom med tre rätters och andra trevligheter. Men nu måste jag ner och göra iordning efterrätten. Vi talas mer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0