Lucia ♥

Hej, hur har eran lucia varit hittils ?

Min har varit bara bra, små jobbig men bra i det stora hela so far. Fick gå upp tidigt imorse för skulle vara i skolan kl sju med tanke på att jag är med i lucia tåget. Så det är väl det som har tagit på krafterna. Dels att jag har världens träningsverk efter igår och dels för att det har varit en hel del väntan, att stå upp gång på gång och sjunga dessa sånger och att behöva gå upp så tidigt. Men det har varit väldigt stämningsfullt och mysigt också. Sista lucia tåget för niornas del, känns lite tråkigt faktiskt. Vi fick iallafall dra hem efter lucia firandet så stannade bara i skolan och käkade och sedan drog jag mig hemåt i dugg regnet. Nu är jag hemma och ska senare ner mot stan för att köpa med mig en julklapp till julfesten som jag ska på ikväll. Även dansträning kl fyra till fem på sinclair. Det är öppet hus så vem som vill får komma att kolla på träningen och så, så min pojkvän följer troligtvis med. Kl sju ikväll blir det att dra iväg på julfest så det blir snabba ryck idag, as usual. Men det gillar jag, jag gillar när mycket saker och ting händer och jag får ha många bollar i luften samtidigt. Men nu så ska jag börja med lite saker här hemma så vi hörs mer senare. Kisses and hugs

Bilder på mig, Linnda och Martina dirket efter lucia firandet. Helt döda haha.







Kommentarer
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: förlåt för ett så sent svar!

jag mår bara fint, själv? hade du en bra helg? :)

2011-12-13 @ 15:38:54
URL: http://shoemania.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0