Mys i göteborg + jul på liseberg med vänner




Hej alla goa och glada ! Min dag har bara varit såå mysig. Blev inte riktigt som planerat med tanke på att vi var hela sjutton pers som skulle åka iväg ut på äventyr idag egentligen men det slutade med att vi var fyra pers som hade möjlighet haha. Kalas och pengabrist var några av dom sakerna som kom ivägen tyvärr. Men vi fyra som åkte till göteborg för mys i staden, god mat och ett kvälls besök på jul på liseberg vi hade det iallafall väldigt mysigt och roligt för den delen ! Så det blev jag, Nathalie B, Albin och Elias som åkte iväg haha lite dubbel date ungefär. Men nu så ska jag byta ut mina ord mot en rad härliga mobil bilder på alla miljontals ljus som lös upp parken och ett och annat foto på oss också, det kommer även att dyka upp en bild från igår kväll då det blev trevligheter och god mat på cheers med skönheterna Linnda och Sara. Vi bytte lite julklappisar också så tack så mycket tjejer för alla fina julklappar! Hoppas ni har haft en minst lika fina lördag som vi har haft det ♥























cp mycket folk i femman...




En bild från igår kväll på cheers

Kommentarer
Postat av: therese

Hej Nathalie!

kan du skriva alla som går i din dans?

Gärna namn:), för jag vill så gärna börja

2011-12-18 @ 15:14:02
Postat av: Anonym

Vad ska du ha på dig på julavslutningen ? :)

2011-12-18 @ 18:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0