quastion and answer about my divorced parent´s

Anonym: hej, är dina föräldrar Skilda? bor du hos båda isf?

svara gärna i ett inlägg. As bra blogg har du!


Svar: Hallå du ! Ja mina föräldrar är skilda sen jag var i fyra års åldern ungefär. Med andra ord har jag växt upp med skilda föräldrar så jag har aldrig sätt det som ett problem. Ända sedan dom skilde sig så har dom bott väldigt nära varandra med bara fem minuters gångavstånd. Vilket jag tycker känns jätte bra, för det gör att jag kan vara hos antingen min mamma eller pappa när jag vill. Jag har inte bestämda veckor eller helger som jag är hos mamma eller hos pappa utan jag är hos mamma när jag känner för det och lika så med min pappa. Mina föräldrar är även jätte goda vänner och har bra kontakt med varandra vilket också känns väldigt skönt. Så jag tycker att detta är kanon för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0